torsdag 30 september 2010

Respektera andras grejer


(Bild: Stor och biff tjej som står för sin åsikt! Najsigt va?)



TJO dudes :D fredag imorgon, hurray! Visst går veckan fort? :O helt sjukt egentligen...
Pluggar navigation, ska på min andra kurs om en stund =)

Idag ska jag skriva lite om det här med att respektera vad andra tycker. Det är en sak om man har en kompis som e sverigedemokrat (enligt mig) - då borde man få ha en åsikt om det. Men när vi kommer till vad man lyssnar på för musik o sånt - detta börjar gå lite långt, enligt mig:
Varför går alla runt och säger att Justin Bieber tex e gay? Är det för att han inte har kommit i målbrottet? Det är så sjukt många tjejer som dyrkar honom och jag tror att killarna blir sotis...:3 för seriöst, justin beter sig la inte gay? :O Adam Lambert e sångare och gay! Men honom klagar ni inte på! (vilket ni ändå inte borde göra, allt det där spelar verkligen ingen roll!)
Hur vet ni att han är det? Okej nu lyssnar jag inte på Justin, gillar dock låten One Time men ah, jag respekterar honom iaf. Och om ni nu inte gillar honom över huvud taget - varför lägger ni då ned så himla mycket krut på honom? Låt honom och hans fans vara ifred. Låt alla tycka som de vill. Jag älskade Jonas Brothers för två år sedan och fick ta mycket skit för det p.g.a att de var med i disney. Helt sjukt egentligen att JAG skulle få ta kritik för det. Och Miley Cyrus - en till grej jag fick lite kritik för. Tycker fortfarande att hon e helt ok. Vad tänker ni göra åt det då? Ringa musikpolisen, kanske?
Jag har en hel del kompisar som lyssnade på Justin Bieber till en början, som avgudade honom (inte så konstigt, han e ju riktigt söt! och han sjunger bra, HAN MÅSTE INTE VARA I MÅLBROTTET DET VA INTE MICHAEL JACKSON HELLER), men som nu, helt plötsligt, går runt o säger att han e sämst och att han e gay, bara för att det har blivit någon slags trend... wtf???

Nu menar jag inte bara musik, utan klädsmak och allting! Stå för er egna åsikt ist, o lägg er inte i vad tex andra ska lyssna på!

Det va nog dagens åsikt =) tänk på detta! Och skit i o kommentera det går inte på denna bloggen x) vill inte ha en massa kommentarer xD

see ya ;D