fredag 16 maj 2014

Vart' i stan idag. Köpte studentklänning, den var för kort insåg jag när jag kom hem, men hittar ingen annan som jag vill ha, så ska köpa en annan kjol att ha under, eller något... Jag löser det på något sätt...
Hann prata med Bella i 20 min också, men sedan drog hon tillbaka till skolan och jag satte mig på EH och åt lunch samtidigt som jag pluggade lite extra inför ett prov som jag hade i skolan efter. Vet inte hur det gick, men det kändes helt okej...! 
Sedan repade jag inför tisdag (min sista konsert...) och efter det har jag bara chillat hemma. Var riktigt skönt, faktiskt. Var väldigt stressad denna veckan, så det var faktiskt skönt att få vara lite ensam hemma och bara hämta sig lite. 

Men ska upp astidigt imorgon. Jag och några andra ur min kurs i musikproduktionen + läraren ska till min gamla lärares studio och spela in. Ska faktiskt bli roligt, men jag skulle egentligen behöva en sovmorgon... Aja. På kvällen ska jag på fest hos en tjej som har fyllt 20. Jag känner henne inte, men mina kompisar fick ta med mig, haha! Kommer knappt att känna någon där, men det är lite det som jag ser fram emot...! 
Efter det får jag krascha hos brorsan, schysst. 

Nu ska jag börja läsa Torka Aldrig Tårar Utan Handskar innan jag somnar. Älskar serien, så boken måste ju också vara underbar. 

Gonatt!