onsdag 28 maj 2014

I måndags hade Bella bal! Hon var riktigt fin, precis som resten av hennes kompisar! Efter hennes bal så sov vi i mitt sommarhus så att hon skulle slippa åka hem i 1-2 timmar!
Sedan var det dags för min bal, dagen efter. Samma ställe, så jag och Melina sov hos mig även inatt!
Balen var hur rolig som helst. God mat, bra musik, mycket dans och skratt...! Det var väldigt roligt att få klä upp sig också! Jag och Melina stack till stan för att få hår och smink fixat och det kändes lite extra kul. Vi har alltså hängt konstant med varandra i över ett dygn, men fy vad roligt det var! 
Är hemma nu, helt slut. Tog en frukost med Melina på Bergs Konditori och så har vi klippt gräs och solat. Sedan åkte jag hem och jag ska passa Eliot hela kvällen, då pappa är iväg och mamma tar hand om stackars mormor som bröt armen idag... 

Blir en kvällspromenad med Lisa och Lif ikväll, men för övrigt så ska jag mest chilla! 

Lite bilder från i måndags och gårdagen. Jag har inte fler på mobilen, men många som jag känner har tagit en hel del bilder så det kommer säkert fler snart!