torsdag 22 maj 2014

Igår blev det en härlig (och extremt varm...) kvällspromenad med Lif och Lisa. Jag såg det som en paus från plugget. Efter det fick jag plugga klart till mitt i natten. Det var hemskt. Så idag har jag känt mig som en zombie som har släpat sig fram i dagens sjuka hetta. Man ska dock inte klaga! 
Försökt plugga idag också, inför ett prov om ellära, men jag hade ingen energi till att ens orka bry mig och det är dessutom en massa matte inkluderat i provet, som jag inte har läst på snart två år... Men efter provet så är det nästan inget mer i skolan. Jag börjar närma mig slutet nu...! 

Ska cykla till skolan imorgon med Markus och kanske Fred, vi får se hur detta går... Men jag älskar ju att cykla, så blir säkert kul, haha! 
För övrigt har jag sköna planer inför helgen och ser verkligen fram emot det. Behöver också fixa till min fantastiska bonnabränna som jag fått idag... Great. 

Gonatt!