onsdag 21 maj 2014

Igår gick jag upp tidigt för att repa en sista gång med bandet som skulle spela på skolans egna festival - Donner Out West, haha... Från klockan 13-20 så spelade en massa människor på skolan! Vi hade den lilla scenen i bamba och så hade vi en större utomhusscen! Allt var så himla bra fixat. Man kunde köpa popcorn och sockervadd och det fanns en massa mat, glassboxar och dekoration!
Ebbot spelade några låtar också, hur häftigt är inte det? Han var riktigt bra. 
Det gick bra för mig och bandet! Jag sjöng lite fel här och där, men det var knappt så att jag själv märkte det. Finns ett litet klipp på nätet! 
Det var sista gången jag uppträdde under denna gymnasietiden. Lite sorgligt var det faktiskt, men jag är redo att gå vidare nu och detta känns bra! 

Idag så vaknade jag av att min snälla mamma gjorde lite frukost till mig som hon ställde fram ute på altanen, där det var jättevarmt och skönt. Många av mina kompisar har nationella nu i matte och det är tydligen jättesvårt... Är glad över att jag inte läser matte längre... Hoppas det gick bra för alla, iallafall! 
Så jag har i vilket fall tänkt att plugga på altanen idag och förhoppningsvis få lite färg. Jag är ju så extremt vit... 

Ha det bra!