lördag 17 maj 2014

Idag gick jag upp tidigt för att åka till studion. Nu råkade jag radera en massa bilder som jag tog (hur klumpig kan man bli...?), så här kommer bara två stycken. Studion var iallafall jättehärlig och jag hjälpte till med att rodda upp. Sedan var jag tvungen att åka hem till Eliot som hade varit ensam hemma lite för länge... Han och jag har iallafall haft det jättehärligt i solen på altanen, haha! 

Snart ska jag iväg på lite äventyr och imorgon blir det picknick med Bella! Vädret ska ju bli så grymt, tydligen! 

Inatt drömde jag, igen, att jag började på filmskolan. Det lustiga var att man kunde plugga annat än film där, så Lisa och Lif hängde med och vi delade rum på skolan, haha! Minns att jag mest virrade runt i skolkorridorerna och råkade missa en lektion, vilket är typ det värsta du kan göra på college, då en stor del av betygen handlar om närvaro. Haha... 

Aja, dags för lite käk! Ha det fint.