tisdag 6 maj 2014

Usch. Stress. Det tar verkligen över hela psyket. Men det är inte långt kvar nu. En fågel viskade i mitt öra att jag har 13 skoldagar kvar, vilket känns helt grymt! Hoppas fågeln har rätt, bara...

Skola idag, såklart, och sedan förberedelser inför konsert och sedan själva konserten. Efter det så var jag tvungen att plugga och nu är klockan kvart över tolv och jag blev precis klar. Suck. 
Men konserten var ju kul iallafall. Kan inte påstå att det känns som det bästa jag gjort, precis, men jag är nöjd och hade väldigt kul, iallafall! Att jag klarade av att spela bas på "Bennie and the jets" med Elton John är jag faktiskt positivt överraskad över! 

Imorgon är det mer plugg hela dagen, och lite rep inför den absolut sista konserten på Donner. Jag vet att denna bloggen inte är så rolig just nu... Klagar mest på plugg och dåligt väder, haha. Men till sommaren ska den bli bra och efter sommaren ska den bli som bäst! 

Idag fick mitt hår självtorka, då det ändå ska tvättas imorgon. Har inte låtit det självtorka på hur länge som helst, så insåg att jag faktiskt har lite lockigt hår fortfarande, haha! Lite kul, tyckte jag. 

Lite musiktips får platsa i detta inlägg, eftersom denna låten är det finaste jag hört på väldigt länge. Tog ut ackorden och texten (som inte finns på nätet ännu...), så har även suttit en stund och klinkat på den, hehe. Men för övrigt pluggade jag en massa ikväll, lovar. Svär. Ärligt. 

Gonatt!