fredag 30 maj 2014

Fredag. Har fortfarande plugg. Inte lite, dessutom. Herregud... Ska sitta med psykologi hela kvällen, samtidigt som alla andra vänner är ute och gör något roligt. Inte bara alla vänner, utan även mina föräldrar... Detta blir ju en rolig kväll...

Men imorgon ska jag till sommarstället! Bara i ett dygn, men ändå! Sosso ska också vara där så vi lär ju hänga ett tag. Sedan tar jag och familjen båten hem och bara det ska bli så himla gött. 

Har precis lyssnat på Bella och ett annat gäng tjejer sjunga i en liten lokal för att visa upp sina senaste arbeten från deras sånglektioner. Riktigt bra var gänget! Var dessutom gött att få en liten paus från plugget... 
MEN PÅ TISDAG HAR JAG GJORT MITT SISTA SKOLARBETE! Efter det blir det aldrig mer tjöt om plugg på denna bloggen. Men på lollowoods blir det säkert det till hösten, men det mesta plugget där lär ju vara roligt! Åh, kan knappt vänta. Vill bara dit nu! 

Slänger in en till bild från balen (som Hanna i min klass tog) på mig och tre av mina bästa vänner och en bild från i förrgår när Lisa och Lif var här en stund: