måndag 19 maj 2014

Idag blev det en extremt sömnig lektion i psykologi till att börja med. Sedan var det debatt i skolan inför EU-valet med olika ungdomsförbund från olika partier och sådant, riktigt intressant! Jag är ju inte så insatt i politik (som man kanske märker på min förra mening, hehe), men självklart ska jag rösta och jag tycker att detta börjar bli intressant nu, faktiskt! 

Imorgon är det konsert och jag hoppas att så många som möjligt av mina nära och kära kan titta förbi! Många hinner inte, då det är klockan 15:15, men vore ju roligt att se några ansikten! 

Idag har det hänt en extremt hemsk sak. En kille från min gamla skola har gått bort. Jonathan, heter han. Jag känner honom verkligen inte, men vi gick i samma skola i åtta år och vi har en del gemensamma kompisar. Jag har några minnen av att han brukade reta mig och Lisa under rasterna, haha... Tänker iallafall på alla som känner honom och jag hoppas att han har det bättre nu. Han gjorde ett hemskt val, men jag hoppas att det var rätt för honom... Det gör jag verkligen... 

Nu ska jag sova och lyssna på lite Zacharias Blad! Gonatt!