söndag 4 maj 2014

Igår stannade jag hemma. Fick dock en massa plugg gjort! Även idag! Tre inlämningsuppgifter, faktiskt! Halvslarvigt gjorda, men ändå skönt att ha ur vägen... Nu kan jag fokusera på det sista i skolan och om några veckor är det över! ÄNTLIGEN. 

Har även storstädat idag. Rummet och garderoben är superfixade och nu får jag bara hoppas på att ordningen håller i sig över sommaren, hehe! Detta tog mig flera timmar, men är grymt att ha det överstökat. 

Efter middagen kom Sarah och Bella över en stund! Hur mysigt som helst och ett riktigt bra avslut på veckan. Vi snackade om allt möjligt och fick i oss lite bulle, iste med mera. Riktigt bra! Lite bilder stulna av Sarah här nedanför. 

Imorgon är jag tillbaka i skolan, men förhoppningsvis bara i några få timmar, då jag är osäker på om den andra lektionen ens blir av. Håll tummarna för mig, hehe! 

Gonatt!