onsdag 14 maj 2014

Håll i dig, ska klaga mycket nu:

Jag är så trött. Så otroligt trött på allt. Näsan kliar sönder, för var tredje dag så ska den känna sig allergisk och det är hur jobbigt som helst. Vill stoppa upp en eltandborste i närborrarna som kan klia. Det hade nog sett otroligt speciellt ut, men just nu känns det som en bra lösning...
Har prov på fredag och har knappt börjat plugga på det, för har haft så mycket annat att plugga på så har inte fått ihop det alls. Inte ett dugg. Så jag får plugga ihjäl mig imorgon. Jag vet att jag inte sitter ensam i denna sitsen, utan att det finns flera flera tusen till bara i denna staden. Men hur ska det få mig att må bättre?! Kul att kunna dela känslan med fler människor, absolut, men det minskar ju inte stressen på något sätt? Suck. 

Aja. Jag ska ändå vara tacksam. Till skillnad från de flesta andra så vet jag iallafall vad som händer för mig efter hösten och det är faktiskt väldigt skönt att kunna luta sig lite mot, det ska jag helt ärligt säga. Och värmen kommer tillbaka nu till helgen, tydligen på söndag, och det ska ju bara bli hur gött som helst! På med alla färgglada kläder igen, solbrillorna och plugga ute på altanen med solkräm på näsan! Låter faktiskt helt okej, ändå...! 

Avslutar detta griniga inlägg med en rolig bild som jag gjort av mitt och Sossos ansikte, haha: