lördag 31 augusti 2013

Idag tog jag ordet chilla till en helt ny nivå. Hille har tittat förbi en snabbis och Lisa var nyligen här och kollade på film med mig. För övrigt så har jag mest kollat på lite serier idag och jagat en mygga i mitt rum. Jag dödar aldrig myggor och liknande annars, men nu flyger den runt huvudet på mig och ber nästan om att få bli mördad... Jag fångade den förut, men den lyckades smita efter en stund... 
Imorgon ska Eliots uppfödare ha en liten fest för irländska settrar och ägare! Ska bli riktigt kul att få träffa en massa mysiga hundar och ett härligt gäng människor som man delar kärleken till settrar med. På kvällen kommer Gabbe hit! Sedan är jag plötsligt tillbaka i skolan igen och startar igång med schemat. Schemat ser btw bra ut. Denna gången börjar jag inte en timme innan alla andra och nu är det även roligare kurser...! 

Nu kommer lite låttips! Eller snarare tips på ett helt album... Jag lyssnar på några av låtarna här (speciellt "Pluto") och jag är riktigt nöjd!