torsdag 1 augusti 2013

Oj, vilken bloggpaus det råkade bli... Blev fullt upp när jag kom hem! Tiden bara flög förbi! Har hängt med kompisar konstant sedan jag kom hem, faktiskt. Och härligt var det verkligen!
Ska träffa Andrea snabbt om en stund och ikväll ska jag ut! Mest för att dansa, tror jag. Känner för att göra det...! 
Var på bio precis med Elin och Melina, så nu är magen full med snacks och mina ögon är trötta. Jag skulle egentligen behöva ta en tupplur, men mitt rum behöver fixas till lite... Är grymt stökigt här... 
Saknar redan sommarstället lite, dock. Åker dit om några dagar igen. Inte särskilt länge, men behöver mitt sommaravslut där. Jag menar, nu är det ju augusti och om tjugofem dagar är det skoldags igen... Kul? Nej. Inte särskilt. Men sista året kanske blir unikt, vem vet...?