måndag 26 augusti 2013

Nu ligger jag hemma i min säng efter en gäspig resa hemåt. Tidigt imorse så slängde jag mig upp ur sängen för att packa klart det sista. Sedan hoppade vi in i bussen och var plötsligt i Prevetza, där flyget hem väntade. Allt hände väldigt fort, så jag hann egentligen inte tänka ordentligt. Men jag kan ju säga att en vecka på Lefkas räckte för att få en att inse att man verkligen gillade det där stället. Trivdes otroligt bra. Speciellt på hotellet. Det var helt enkelt underbart. Saknar det redan och jag hoppas verkligen att jag återvänder! 
Nu har jag gått och lagt mig. Är hur trött som helst och imorgon väntar min första skoldag. Egentligen började jag idag, så jag har redan missat lite. Inget viktigt, men ändå... 
Hade gärna stannat lite längre i Grekland, men what to do... Får nöja mig med den underbara vecka jag väl fick! 
Vill också tacka Sosso för att hon var en underbar kompis att resa med! Vi hade det så kul ihop och fick chansen att komma varandra ännu närmre. Trodde inte att det var möjligt, speciellt inte efter en stark vänskap på tolv år, men att resa med människor stärker band på rätt så otroliga sätt, har jag nu insett efter lite mer erfarenhet. Riktigt härligt! 

Bild på två ledsna tjejer innan hemfärd. Även en bild på när vi tränger oss in i pappas lilla bil med Skipper, haha, tur att inte någon polis eller nått såg oss...