torsdag 1 augusti 2013

Blev inte att dra ut idag... Vilket kanske var bra, klockan är knappt elva och jag håller redan på att somna. Kan ju påpeka att detta är extremt ovanligt! 

Har träffat Andrea lite och sedan storstädat i garderoben. Jag förstår inte hur människor kan hålla ordning på sina kläder 24/7. Utan att hinna fatta det själv i tid så bildas högar av kläder i min garderob och jag tänker alltid "hur gick det till...? När hände detta...?" Men jag har nu kommit fram till att dessa högar alltid skapas när det är bråttom. När man måste bestämma sig för vad man ska ha på sig. Och snabbt måste det gå, så att man inte missar spårvagnen. 

Imorgon ska jag träffa Bella, Hille, Hanna och ett gäng från Finland! Ska bli riktigt kul. Hela denna helgen ska bli kul, faktiskt! 

Lite bilder från mitt dygn med Elle & Melle: