måndag 12 augusti 2013

Idag blev en riktigt härlig dag! Först träffade jag Sarah, Emma, Felix - och Sarahs kille Jacob! Man har sett bilder på honom på Sarahs blogg och hört så mycket om honom, så det var kul att äntligen få träffa honom!
Sedan drog jag vidare för att träffa Lisa och Lif! Var ett bra tag sedan man fick chansen att träffa Lif, så det var också riktigt härligt! Vi spelade Wii hela kvällen med godis och popcorn i munnen. 

Nu sitter jag hemma i min lilla soffa. Äntligen är det inte helt tomt i huset! Ska ta på mig pyjamasen nu och läsa min nya tidning tills ögonen inte orkar mer. Sedan ska jag sova jäkligt gott har jag bestämt mig för. Ska inte tänka på saker som att skolan börjar snart, att jag måste städa rummet, att jag borde börja träna... Nej! Jag ska bara sova, helt enkelt. 

Har ingen bild från idag, eftersom att "minnet på telefonen är fullt" - vilket det absolut inte är, egentligen. Mobilen ska in på lagning efter resan. Den har blivit riktigt konstig...

Gonatt!