söndag 4 augusti 2013

Har haft sköna tjejer på besök över natten! Igår var vi på fest och idag har vi solat, badat och ätit. Nu är jag ensam på altanen under solen och njuter med musik i öronen. Sommaren får aldrig ta slut. Den får inte. Det är olagligt i min värld! 

Jag har haft lite feber idag, så är rätt hängig. Ska ha en myskväll framför en härlig film idag och bara ta det lugnt med en skagenmacka i munnen. 
Ska till Marstrand om några dagar - om jag mår bättre. Med denna energin som jag har idag så blir det inte ens skönt att åka dit. Ska dessutom regna... Får hålla tummarna på att jag mår bättre snart, iallafall.
Btw, det är två veckor kvar tills jag och Sosso drar till Lefkas! Ska bli så himla skönt och kul. Det var skönt att ha en resa att se fram emot hela sommaren, faktiskt! 
Ska passa på att sola nu, snart försvinner solen från altanen! Hejsvejs!