tisdag 27 augusti 2013

Första dagen i skolan är avklarad. Det var kul att träffa människor från skolan igen! Men helt otroligt nog så börjar jag redan bli skoltrött. Satt och gäspade i skolan idag samtidigt som jag tänkte på Grekland... Vid denna tiden brukade jag och Sosso gå ut i värmen och ta en glass eller en drink. Nu gömmer jag mig inomhus (var ute med hunden precis och det var iskallt, utan överdrift) och har tråkigt. Hade ju alltid Sosso med mig 24/7! Känner mig extremt sällskapssjuk, med tanke på vanor som faktiskt skapades där borta på fina Lefkas... Suck. Jag måste dit igen! Måste!

Men jag ska försöka att vara positiv. Trean kanske blir hur kul som helst, vem vet! 
Var med Sarah en stund efter skolan, mysigt som alltid! Imorgon är det den lediga onsdagen, så det blir bio med the Melons! 

Ny design på bloggen! Är riktigt nöjd! Ville bara säga det... Nu avslutar vi inlägget med en liten bildbomb från resan. Om du har mig på facebook så finns det fler bilder där!