onsdag 14 augusti 2013

En otroligt trög morgon, en otroligt härlig och italiensk middag och en otroligt nördig tv-spelskväll med Lisa. Så såg dagen ut, ungefär! 
Imorgon ska jag till Liseberg och det stället gör mig otroligt lycklig, så man är ju taggad! På kvällen ska jag ha filmkväll med Andrea, förhoppningsvis med en massa chips! Hehe... 

En vecka och fyra dagar - sedan är skolan igång. Känns väldigt konstigt. Sommarlovet verkligen flög förbi och det känns aningen hemskt. På det sättet känns det skönt att ha en liten resa framför sig innan... Att spara den till sist. Ska upp klockan två på natten mellan söndag och måndag för att hinna med det otroligt tidiga flyget. Sedan är jag iväg! 

Taggar inte bara Grekland - utan jag taggar även den dagen då jag får komma till London igen. Saknar det lite! 

Gonatt!