måndag 2 september 2013

Idag blev det en träff med 15 irländska settrar och dess ägare. Riktigt kul! För en hundägare så är man i paradiset. 
Sedan hade vi familjemiddag med Gabbe. För övrigt så har jag mest tagit det lugnt idag. Första dagen i september och det känns redan som höst. Lite hemskt... Kommer sakna sommaren grymt mycket. Tänkte slänga in lite sommarbilder i detta inlägget. Bilder från några av de härligaste dagarna under lovet. Tack, alla härliga människor som gjort sommaren underbar! 
Imorgon kommer schemat igång i skolan. Nu är det dags för det sista året och det känns härligt, samtidigt som jag är livrädd. Men jag tror att allt ska bli bra! 

Gonatt!

Lite festival!



Härliga middagar...!
Donsö, såklart!


Häng med Malva och andra härliga människor!


Bästa komedishowen!
Lite party, såklart!

Skratt, skratt och mer skratt

Liseberg med syrran!


Brorsan på jobbet 

Jag och brudarna på Marstrand!



Jag och min bäste vän!
Grekland med bästa Sosso!