lördag 21 september 2013

En helt underbar lördag då jag bara tagit det lugnt och utnyttjat teven så gott som det bara går. Var även i stan med mamma i några timmar för att hitta lite höstkläder, men för övrigt så har jag verkligen bara chillat idag! 

Fick köpt ett par nya skor. Ännu en gång blev det klackskor, vilket jag egentligen inte förstår. Jag vill ju egentligen inte bli längre än vad jag redan är - men jag tycker att boots med klack är så himla snyggt! Jag kan inte låta bli att tycka det! Så nu ska jag försöka skita i att jag blir hela 1,85 i dessa skorna, haha. Långt är också snyggt! 

I detta inlägg kommer även lite blandade musiktips. 
Bild 1: Grymt go låt! På bussen, promenaden... Grymt härlig, i vilket fall!
Bild 2: Älskar denna. Erik Grönwall gör den riktigt bra också. Riktigt mäktig låt!
Bild 3: Har du inte lyssnat på denna ännu på högsta volym i dina hörlurar så har du helt enkelt missat något...