måndag 23 september 2013

Sovmorgon, utlandsstudiemässa och sömn. Vad hände med plugget? Varför tar jag bara inte tag i det? Kan knappt plugga. Så fort jag ska plugga så antingen;
1) Somnar jag
2) Kommer något annat i vägen, tex promenad med hunden eller liknande 
3) Eller så får jag för mig att göra något "viktigare" - som oftast inte är viktigare... Tusan. Men imorgon. Och donneronsdagen. Då kör jag. 

Idag skedde alternativ nr 1. Jag somnade i två långa timmar (tror jag...). Jag hade ganska mycket att göra, så det var egentligen väldigt dumt. Antar att jag inte riktigt har släppt taget om sommarlovet, kanske...? Bara för att ha något att skylla på...


Mässan för utlandsstudier idag var dock rätt bra! Mässan i fredags var ännu bättre, men alla tips man faktiskt kan få är det bara att tacka för. Frågan är om jag har fått för många tips nu...? Beslutsångesten börjar krypa in i mig och nu vet jag knappt vart jag vill ta vägen efter gymnasiet... Detta får jag tänka igenom! 


Gonatt hälsar jag och Eliot!