söndag 29 september 2013

Vintern närmar sig och den tjocka höstjackan är på. Jag har en massa plugg att ta tag i, men som vanligt så är jag alldeles för lat. Ja, allt är sig likt. 

Igår var jag med Melina och Elin och åt alldeles för mycket junk. Men mysigt hade vi, som vi brukar ha. 
Jag och Melina beställde dessutom konsertbiletter igår. Jag vet inte om vi är för gamla eller ej - men när man är arton år så är man väl egentligen inte för gammal för att se ett pojkband spela? Whatever, det spelar ingen roll, för det ska bli en upplevelse att se världens numera kändaste pojkband i Stockholm nästa år! Självklart snackar jag om One Direction

Ikväll drar jag antagligen till Sarah för att baka tuppkaka och chilla en stund. Men för övrigt så måste jag verkligen plugga. Hur blir man motiverad till att göra det varenda dag, egentligen? Ser verkligen upp till dom som har funnit motivationen.