tisdag 10 september 2013

Skola, tv, filmkväll hos Fred - så såg tisdagen ut för mig, på ett ungefär. Imorgon är vi lediga igen, så sjukt bra. En dag då man faktiskt hinner plugga hemma - men ändå ta en sovmorgon eller kanske hinna träffa en klasskompis en stund... Himla härligt, ändå! 
Imorgon blir det frisören och stan för min del, men ska nog hinna få en del skolarbete gjort också. Nu är jag på toppen av "pluggberget". Nu kommer det tyvärr bara att gå nedåt... Jag pluggar alltid bäst i början av hösten. Inte alls så konstigt, egentligen... Så fungerar nog många... 

Nu ska jag krypa ned i sängen och kolla på Svenska Hollywoodfruar. Har man inte lite hatkärlek till det programmet? Jag kan störa mig så otroligt mycket på dessa kvinnorna, samtidigt som jag inte kan sluta titta på det...! 


Slänger in väldens sötaste bild på Eliot, den finaste varelsen på jorden: