måndag 1 oktober 2012

Suck, aj och blä

PMS är något som många kvinnor och tjejer har. Och jag brukar faktiskt inte lida av det, brukar inte märka av det särskilt mycket. Men idag verkade allt vilja gå emot mig och jag antar att det påverkade mitt humör ganska dramatiskt. Men det är inget att dölja! PMS är naturligt. That's it.

Så om du har tyckt att jag vart' lite av en idiot idag så ber jag verkligen om ursäkt. Borde lära mig att hantera PMS på något sätt...! Man har det ju ändå en gång i månaden. Rätt ofta, liksom.

Stängde ned denna bloggen idag. Jag tvekade, men jag gjorde det. Två vänner satte dock stop för detta. Det var nog inte särskilt svårt att ändra min åsikt. Så jag satte igång den igen. Insåg att jag mår bra av att blogga. Så jag tänker fortsätta.

I helgen så lånade jag ett par skor av en kompis när vi skulle ta en promenad i skogen. Dock så gav skorna mig mer skavsår än jag trodde att dom skulle göra.
Så sprang jag mot spårvagnen imorse. Vad händer då? De enorma skavsåren spricker och jag haltar hela dagen. Nu ikväll så skulle jag riva bort ett plåster, då hängde en rejäl hudbit med. Hela min häl dunkar, kan jag säga... (Hoppas inte att jag äcklade er alltför mycket nu.)

Eftersom jag sov i 2,5 timmar förut efter skolan (pigg tonåring...) så kommer jag aldrig lyckas somna inatt. Är väldigt pigg.

Detta var inget positivt inlägg, kanske... Men tro mig, det var skönt att få skriva av sig! Vi får väl tänka så som Joshua Radin gör: Tomorrow's gonna be better.