måndag 22 oktober 2012

Dricker blodsaft (kolla wikipedia) varje dag för att bli piggare, men det hjälper ju verkligen inte... Tror nått annat är fel. Får nog åka till läkaren och kolla upp det...

Idag var en sådan där dag då det blev mycket snack om snacks. Haha, snack in snacks... Och det är bra att människor lär mig lite om det hälsosamma livet, så att jag inser hur dumt det är att vara så onyttig...! Dock kan jag tycka att vissa överdriver. Man måste kunna unna sig goa saker ibland! Och enligt mig är speciellt chips goa saker. Men nu äter jag bara sån skit på lördagar, och för mig är det ett stort steg. Men tro mig - vad som än händer så kommer jag ALDRIG sluta äta chips helt. Jag älskar chips och det gör verkligen ingenting om man får i sig det ibland. Tycker man kan försöka hitta ett mellanting mellan allt. Det tycker t.o.m Tyra Banks, och henne gillar jag!

Ska göra en ny header nu!