onsdag 10 oktober 2012

Första gången jag åker till skolan på en donneronsdag i tvåan! Mentorsamtal och plugg med polare. Undrar hur mycket jag kommer få gjort... MEN JAG LOVAR ATT FÖRSÖKA!!!

Min fina Sarah som befinner sig i Afrika skrev på sin blogg igår att hon tog en titt här och började sakna mig en massa och åh... Jag saknar henne också... De där stunderna då vi står och bakar tuppkaka och pratar om allt mellan himmel och jord, tillexempel. Men om några månader så kommer vi att kunna göra grejer som det igen! Några månader går fortare än vad man tror...! Oftast.

Lif skrev till mig igår också. Hej, jag har internationella vänner. Lif bor i Shanghai, Kina. Det var där jag var i våras, då jag och några kompisar hälsade på henne! En av de bästa resorna!
Lif åkte i slutet av åttan, så det var ju över två år sedan nu... Men om ett år så kommer hon hem! Saknar henne en massa också, kan jag ju säga..!

Sarah (mittafrika.devote.se) la upp denna bilden som togs på balen i nian. Gillar den.
(PS: läs hennes blogg! Min kommer kännas tråkig i jämförelse men det är en smäll jag får ta. Hon skriver om sitt liv i Nairobi!)