lördag 20 oktober 2012

Åh, idag skypeade jag med Lisa i nästan två timmar. Det var underbart! Vi snackade på som vanligt och det kändes så skönt att få höra hennes röst igen! Det är verkligen inte lätt att ha kompisar utspridda i olika världsdelar... Man tror att man ska vänja sig, men det gör man typ inte...! Aja, har dom det bra så är jag glad! Försöker föreställa mig känslan då dom kommer hem igen! Blir kul!

Träffade Sparfarna (kompisar) i stan idag, var mysigt (förutom regnet. Plus att jag höll på att göra Johan blind..). Sedan åkte jag hem till Elin med Mellus och BFAMF (hej, smeknamn). Egentligen var det tänkt att försöka göra egna chips hemma. Vi hade säkert lyckats om vi hade slutfört uppgiften - men det gjorde vi inte. Vi var för lata idag, helt enkelt. Aja, hemmagjorda chips ska tydligen vara goda, så vi måste ju försöka igen, såklart.

Imorgon ska jag sova till klockan ett och sedan är det plugg + övningskörning som står på schemat. Gonatt!

(Bild: Elin fönar potatisskivorna torra...!)