fredag 26 oktober 2012

LOV!

ÄNTLIGEN HAR JAG HÖSTLOV. Det var verkligen på tiden. Har redan blivit skoltrött. Åh. Lov. Vilken lycka!

Var på bio med Älän, Markyz och Fredis. Ted = rolig film! Sedan drog vi hem till Markyzen, men alla somnade mer eller mindre.. Kunde vi kanske behöva, dock. Iallafall jag...!

Lovet ska jag "skräddarsy" efter hur jag själv vill ha det. Och jag vill ha det planerat. Så varenda dag fram till dagen då vi åker är planerad! Vill hinna göra lite saker och så som jag har lagt upp det nu känns perfekt!
Ska ärligt talat chilla mest, med kompisar, för tror verkligen att jag kan behöva det...!

Ska skypea med Lisa imorgon. Vet att jag nämner det ofta, men saknar henne så otroligt mycket! Vi som har hängt ihop i tolv år! När vi började gymnasiet så började vi ju helt plötsligt i olika skolor och allt, så det är klart att vi inte har träffats lika ofta på senare tid. Men ändå varje vecka och det har känts så skönt att alltid ha henne där.
Hon finns fortfarande här för mig, bara lite längre bort...!

Imorgon kommer Hanna och Bella hit för att äta middag och ha det mysigt! Nu somnar jag, GONATT