lördag 6 oktober 2012

Vaknade av att min hund rotade i min papperskorg. Hetsen då man måste springa upp och lyfta bort denna enorma hund.
Har dessutom fått en vagel (tror jag...), inte särskilt kul. Men aja! Var mysigt igår och idag ska jag träffa Andrea!

Om en månad. Då händer det. Tre helt underbara saker som jag går och väntar på.
•NYC: Ska, som jag nämnt, åka till New York med mamma och pappa, som jag inte rest med på två år, så det ska bli riktigt mysigt! Vi ska gå på musikaler, shoppa, äta gott, träffa deras kompisar... Ska bli kul!
•Få ett nytt rum: Har nämnt detta också, men om ungefär en månad så flyttar brorsan in i sin nya lägenhet. Klart det kommer kännas lite tomt, men jag får i vilket fall hans rum, vilket jag tycker är sjukt roligt, med tanke på att jag aldrig har bytt rum förut (jo, när jag var ett år gammal..)!
•iPhone 5: Jag är egentligen inte så besatt av att ha det senaste hela tiden. Men min nuvarande telefon funkar ju knappt, så om jag nu behöver en ny så kan jag lika gärna beställa en helt ny! Åh, ska bli så underbart att kunna smsa utan att sms-appen stängs ned hela tiden. Att ha en telefon som inte vill stänga av sig själv. Jag taggar!

Om en månad är vi dessutom närmre julafton, som jag faktiskt börjar längta efter...!

Har ingen speciell bild att lägga upp, så jag lägger upp en random bild på Elin i världens snyggaste bowlingskor, helt enkelt: