tisdag 2 oktober 2012

Ligger i sängen, klädd i en enorm t-shirt som är stulen av brorsan. Han låter mig egentligen ta hans kläder, bara han får tillbaka dom. Mamma och pappa, dock, är emot detta... Men tro mig, det är värt.

Kom precis hem från Mellus! Var där med Elin och hade myskväll! Människor som man kan sitta i flera timmar och prata med, det är människor som jag gillar. Lite kladdkaka från Frödinge var inte heller helt fel ikväll.

För övrigt så ska jag upp tidigt imorgon för att spänna åt tandställningen. Det kommer att göra lite ont, men det ger sig ganska snabbt.
Sedan ska jag träffa Elin, Markus och Melina för att bowla! Elin fyller nämligen år, och vi har länge snackat om att bowla en onsdag, så det kändes smart att göra det imorgon!

Nej, nu somnar jag. Tog bilder med Elins mobil ikväll, men glömde att skicka dom till mig själv, så du får se bilderna imorgon istället. Hittade dock en fin bild på Elin. Gonatt!