torsdag 18 oktober 2012

Okej, så skoldagen borde jag verkligen inte klaga på. Den var nästan läskigt chill och jag har inte så mycket att klaga på, egentligen.
Men. Mitt öra. Jag hör bara på ett öra. Provar en speciell grej nu som man sprutar in i örat, men jag vet inte om den hjälper särskilt bra och jag får lite ont av den... Väldigt frustrerande, faktiskt. Undrar också hur svårt det kan vara att lära sig en låt på piano. Tagga lektionen imorgon, då jag får visa mina "skills"...

Men efter besväret så är det äntligen helg. Som jag har väntat. Brukar tycka att helgen kommer ganska så fort annars, men inte denna veckan. Denna veckan dröjde det.

Såg på facebook att Adam Sandler vart med i en ny film!? Hade jag ingen aning om, vilket får mig att skämmas lite.
Många ifrågasätter varför jag kollar på så extremt odjupa (kan man ens säga så? Odjup...) filmer. Tja, sådana filmer som Adams gör mig glad och får mig att le. Jag brukar inte titta på dramafilmer, för jag anser att människan har nog med drama i vardagen...! Så nej - en fransk, djup film om ett kärlekspar som stöter på problem. Det är inget för mig.

Gonatt!