fredag 5 oktober 2012

Jag har det faktiskt rätt så mysigt i höstrusket. Lär ha tröttnat på vind och kyla i februari - men just nu så känns det faktiskt okej...!

Ligger under en varm filt och lyssnar på mammas och pappas 80-talsmusik som spelas från vardagsrummet. Ska dock ge mig ut i kylan snart, för att möta upp Elin. Men det är värt! Vi ska shoppa snacks (shoppa snacks, haha...) och sedan träffa Markus och Fred. Förhoppningsvis hittar jag en go filt hos Markus ikväll, så att jag kan fortsätta där jag var. Hehe. Har en enorm kärlek för filtar. Filtar är trygghet, värme och en massa sådant. Nej, jag överdriver inte.

Igår så bestämde jag mig för att lyssna på gamla cd-skivor som jag hittade från den tiden då mitt rum var grönt och rosa, dvs typ tio år sedan.
Det var sjukt underhållande! Hade olika minnen för olika låtar, och man minns mer av texterna än man tror att man ska göra...!

Nej, nu ska jag ge mig av!