onsdag 3 oktober 2012

Grattis världens bästa Elin på din födelsedag! Hoppas den var bra!
Ville hinna fira Elin lite, så vi bowlade! Har även gjort lite ärenden i stan och så har jag spänt tandställningen. Ser egentligen halvklok ut nu. Nu är de två framtänderna "kortare" än de bredvid. Borde vara tvärtom. Hoppas tandläkarna fixar det nästa gång...!

Idag så insåg jag att jag är myndig nästa år. Det känns lite läskigt. "Nej, jag kommer inte att vara det där lilla barnet längre", typ.
Men sedan så insåg jag att det är snart som allt händer! Alla drömmar som jag lovade mig själv att göra vad som helst för att uppfylla. Nu är jag snart där! Jag har sett fram emot detta! Så nu kör vi, för snart är det dags - OCH DET SKA MAN TAGGA!

Slänger in en bild från bowlingen där man inte ser Elins ansikte + tre bilder från igår. HJÄLP, kom på nu att jag har en rätt stor läxa tills imon, ska göra den nu. Hejdå!