måndag 11 juni 2012

Varför är jag vaken..?

Väckarklockan väckte mig, dock lite väl tidigt... Jag brukar ha lätt för att somna om, men inte denna gången. Så nu ligger jag här i sängen, skrev ett långt blogginlägg som jag sedan insåg blev för... Kluddrigt. Hängde knappt med själv på vad jag skrev. Så nu skriver jag om.

Sommarlov idag! Är dock kallt ute, så vet inte vad jag ska ha på mig på avslutningen... Det får bli dagens problem.
Fast kom på att det finns ett till problem... Det är sommarlovsinvigning ikväll, utomhus... Fortsätter det vara såhär kallt så vet jag inte om jag ska dra. Okej, inte världens största problem kanske, men alltid något...

Tyvärr är jag inne på att lägga ned bloggen, pga olika anledningar. Har inte helt bestämt mig ännu, men har tankar över det. Jag har faktiskt bloggat i snart fyra år, cirka 1,5 år på Lollowood tror jag... Du kanske har bloggat längre. Du kanske känner någon som har bloggat längre. Men jag har alltid varit en person som egentligen tröttnat på saker ganska fort. Jag behöver förändringar i mitt liv för att inte tröttna. Och även om jag älskar att blogga, bara för att få skriva av mig, så kanske jag har tröttnat. Är dock inte säker, så fortsätt kolla in här tills jag kommit fram till ett beslut! Är ingen svensk superbloggare, jag vet, men jag bloggar för min egen skull, ingen annans. Så vi får se...!


Och en bild på dagens låt! Vet att den börjar bli gammal och många av er har säkert hört den. Men för mig är den ny! Mina kompisar visade den för mig och nu är jag kär i den: