tisdag 19 juni 2012

Okej, så jag mådde sämst igår och fick ligga hemma. Såg bland annat "water for elephants" på teven. Var nog den sorgligaste film jag sett. Trodde inte att man kunde gråta så mycket framför en film. Jag rekommenderar egentligen inte filmen för djurälskare, men har jag väl börjat se en film så brukar jag känna att jag måste se klart den. Jag måste få ett slut. Jag måste veta. Beror på två anledningar: 1. Amerikanska filmer BRUKAR sluta bra. Är filmen då ganska sorglig så är det väl lika bra att vänta tills filmen är slut. 2. Jag är en alldeles för nyfiken människa. Jag måste se klart den...

Men idag mår jag bättre och ska träffa Bella och Lollo! Ska bli nice, var ett tag sen sist..!

För övrigt satt jag även och gjorde drinkar på ett "jättekul" mobilspel igår. Har man ett liv så har man...