tisdag 12 juni 2012

Skolavslutning och tårar

Borde vara lycklig över att det numera är sommarlov och att jag ska åka till Hultsfred imorgon. Men det är jag inte. Marcus Mumford har brutit sin arm så bandet har ställt in sin show på lördag. Hade inte bandet kommit dit så hade jag antagligen inte bokat Hultsfred, så kan ju säga att jag är extremt besviken. Mitt favoritband. Som jag velat se i tre år. Mitt hjärta går i kras. Två underbara polare ska dock trösta mig ikväll, det tackar jag för..!!!
Hultsfred kommer nog bli kul ändå. Andra bra artister kommer och härliga vänner ska med dit! Men nu har jag gråtit en skvätt och börjar komma över chocken, så börjar kännas lite bättre, som tur är...

Var tänkt att gå på "sommarlovsinvigning" idag med en massa människor, men bara av att vara utomhus på skolavslutningen idag gjorde mig förkyld, och jag är gärna så frisk som möjligt under festivalen. Är dessutom för deppig pga det dramatiska som jag skrev om ovan, haha, så nej... Ska du dit - hoppas du får det trevligt!


Har blivit dålig på att fota, men fotade åtminstone dagens frukost. I försök om att försöka lyxa till den lite. Istället blev den bara konstig...