måndag 11 juni 2012

Sommarlov och fotboll!

En skoldag på en timma, sedan var ettans sista skoldag plötsligt över. Känns som att det bara är jag som tar det dramatiskt. Klart jag vill ha lov, men skolan är väl inte så farlig? Oftast har man kul när man går estet. Men ja, imorgon är det avslutning och måste säga att jag vart stressad på senaste, så det ska bli skönt med lov.. Taggar dessutom Hultsfred denna veckan!

Jag var aldrig en fotbollsintresserad person, men numera känns det som att 70 % av min omgivning faktiskt är intresserade. Så jag bestämde mig för att ge matchen ikväll en chans. Och även om vi förlorade, så var det faktiskt kul att titta på! Även lärorikt, mina föräldrar satt och lärde mig regler och annat. Faktiskt väldigt kul! Kanske finns en fotbollsintresserad person långt inom mig ändå...?C