onsdag 20 juni 2012

Förkyld på mitt sommarlov...

Ahmen tjena, förkyld eller vad? Orkar inte... Vem blir förkyld på ett sommarlov? Och det kommer säkert att vara i en evighet också... Kul.

Var med Bella och Lollo igår. Först chillade vi ute i det sköna vädret (var ju riktigt nice ute igår!?), sedan bestämde vi oss för att gå på bio. Vi såg LOL. Bara namnet fick mig att undra hur denna filmen skulle vara, men hade bara hört gott om den och med Demi Moore med i filmen så kan det väl inte gå så värst fel..? Filmen var faktiskt bra!

Idag ska jag träffa Älän och Mellus i stan! Ska bli mysigt! Speciellt för dom som ska gå runt med förkylda, snörvliga mig. Yeah.

Vet ni hur skönt det är att inte ha plugg? Inget man måste komma ihåg att göra. Inte något man måste spara några timmar till att göra. Själva skolan tycker jag inte är så jobbig, men läxorna... Äntligen är det paus.

Har ingen bild i dagens inlägg... Är som sagt dålig på att fota numera... Ska försöka förbättra detta!