tisdag 5 juni 2012

Okej, har uppdaterat lite dåligt på senaste... Men det fick bli en kort paus, helt enkelt!

Idag tog treorna på Donner studenten. Det känns så konstigt, för man hade nyligen börjat känna igen vissa ansikten. Nu slutar dom, och jag ska plötsligt gå i tvåan. Sedan trean. Och efter det var det slut...! Sjukt hur snabbt det faktiskt går...

Så eftersom det var student och allt så var jag ledig idag. Rätt skönt... Var med Elin och Mellus en stund och gjorde cupcakes. Fett goda! Men de blev dock inte lika snygga som vi hade hoppats på...(Se bild nedanför...)

Skulle ta ett bad idag (i badkaret), brukar bada 2-3 gånger i veckan. Men sist jag badade så simmade det en spindel bredvid mig... Fick just då reda på att jag tydligen var rädd för spindlar... Men idag tänkte jag försöka bada igen. Satt där i tre minuter, sen klarade jag inte mer. Fy, vilken mes jag är!? Så det slutade med en dusch istället...

Nu har jag plugg att ta tag i, livet leker... Men nejdå, nästa vecka är det lov! Håll ut!