lördag 30 juni 2012

Ett år sedan..!

För ett år sedan satt jag ute i soliga Long Beach strax utanför LA och levde livet. Kan knappt fatta att det redan gått ett år!? Kan knappt fatta att jag åkte dit, utan att känna någon alls, för att sedan stanna där en halv sommar. Vore det för tre år sedan så hade jag aldrig vågat göra något sådant. Men efter att faktiskt ha gjort det, t.o.m två gånger, så har jag insett att man inte förlorar någonting. Man samlar på sig en massa minnen, och man mognar. Sådana saker som att jag tappade bort mig i London för två år sedan mitt i natten mellan en lördag och en söndag med en död mobil. Vilket minne! Som att springa runt ute på ett campus sent på kvällen, fast än man inte får, och så är man samtidigt medveten om att Kaliforniens polis är i närheten. Så spännande! Sådana minnen!

Ett år sedan nu, LA. Ska försöka komma tillbaka så snart jag kan!