onsdag 6 juni 2012

Timbuktu!

Igår var det Sveriges nationaldag. Hade jag knappt koll på själv... För det är ju inte så att vi firar vår nationaldag, direkt. Men tydligen var det så!
Jag vet att jag klagar på Sverige kanske ofta. Vädret och vad som inte går att köpa här med mera... Men egentligen så gillar jag Sverige. Det är ett fint land. (Fast med härligare klimat så hade jag gillat det tjugo gånger mer!)

Igår hängde jag med Hanna och hennes kompis Elin till Liseberg för att se Timbuktu. SHIT! va grym han var live! Musiken blev nästan bättre än vanligt! Helt sjukt! Mina ben blev dock trötta och jag tappa nästan hörseln i ena örat, så var inte med under hela konserten... Aja, det var en bra kväll!

Ska göra klart ett skolarbete idag som jag och min grupp har failat med. Så nu sitter jag i sista stund och ska försöka få ordning på detta... Önska mig lycka till. Ses!