torsdag 21 juni 2012

Midsommar on da way

Satte ihop en liten bild från dagens små stunder. Eller, ah, några av dagens stunder... Lekte modell när jag solade, somnade i mammas och pappas säng med Eliot och hittade ett par galet snygga shorts som jag vill ha. Har även tagit en promenad med Frida och vart ute med båten! Kan också säga att jag mår bättre nu, hoppas jag blir helt frisk snart... För ärligt - orka?!

Midsommar imorgon. Har aldrig förstått grejen riktigt. Äta äcklig sill och dansa runt en snuskig stång. Eller, man dansade väl mest runt stången när man var liten. Sedan kom man i tonåren och då ville alla börja gå ut och supa. Själv har jag bara allmänt konstiga minnen från midsommar, så jag gömmer mig gärna... Men ska till Alingsås över dagen imorgon och på kvällen hittar jag på nått med Andrea!

Nu ska jag leta efter snacks i köket. På sommarlov får man tjocka sig lite extra..!