söndag 24 juni 2012

Gamla vänner och "lite" MJ

Det är alltid kul att träffa gamla vänner som man inte umgåtts med på månader! År! En evighet, i en tonårings värld... Men träffade Anna och Anna idag! Lunch, fika, snack om det mesta och tillsist bio ("love me again" - se den!).

Ikväll hade jag en MJ-kväll. En kväll då kanal 3 visade Michael Jacksons "This is it" och en lång dokumentärfilm om hans liv, dessutom. This is it började klockan nio och dokumentärfilmen slutade halv tre, så satt framför teven ganska länge...
Jag trodde att jag visste det mesta som gick att veta om MJ. Men man fick veta så mycket mer och man fick dessutom en massa svar på olika frågor man har haft i huvudet sedan han dog.
Imorgon var det tre år sedan han dog. RIP!

Jaha, måndag imorgon då! Eller, enligt klockan är det ju redan måndag... Ska ge mig av! Hem mot Markus med Elin och spendera några nätter där. Har saknat mina fina vänner, var längesen jag träffa dom där...! Men är det någon jag inte träffat på länge så är det Melina. Saknar henne grymt mycket. Och Sosso. Oj, här kommer alla känslor ut!

Dags att sova, antar jag...! Peace