lördag 9 juni 2012

Ni förstår nog inte hur skönt det är att ha helg just nu. Jag har stressat som en idiot denna veckan och jag är oftast ingen mysig person direkt när jag är stressad, så ah... Jobbade flera timmar i streck igår, samtidigt som jag stressade sönder. Åt dessutom inget på hela dagen, på cirka nio timmar faktiskt, så efter skolan skulle jag kunna lägga mig i en soffa och somna direkt.
Men istället tog Andrea hand om mig. Vi köpte sjukt mycket snacks, såg tre filmer och pratade om allt och inget. Sedan var det bara några meter hem och sängen tillslut. Vaknade klockan tolv. Så skönt att få sova ut!

Ikväll blir det polare och under dagen... Ja, får nog avstressa mig själv lite..! Och tagga sommarlov. För även om vädret inte är så mysigt just nu så ser jag fram emot ledighet. Det är den som lockar..!
Och Hultsfred på onsdag! Jag taggar verkligen! Kommer bli grymt kul!!!

Nu, en fin bild på mina fina bästisar: