söndag 2 oktober 2011

Sunday, Sunday...


Okej, så det blev ganska så ändrade planer igår! (Oscar hörde dock av sig, för er som undrar, men det blev annat ändå!)
Jag stack till Frölunda Torg med Sarah. Det var längesedan vi sågs, så det var bara gött! Vi träffade på hennes kompisar en stund också, tog en lång fika etc. Jag lovade mig själv att inte köpa något, möjligen hårspännen, som jag också köpte, men trots detta så hittade jag en sjukt snygg tröja! Åh, är kär i den. Egentligen är den inte alls speciell, men jag blev kär ändå... Can't help that I'm in love.

På kvällen drog jag till Sosso. På tionde våningen, hemma hos henne, så brukar man se allt. Verkligen allt. Lite av Liseberg, t.o.m. Men det var så dimmigt denna gången, så man såg ingenting. Nästan lite läskigt...

Idag står inte mycket på schemat, inte mycket alls... Men hade tänkt plugga en hel del, har prov nästa vecka, i noter, som jag egentligen inte alls kan, så jag gör nog rätt i att plugga... Ska göra någon plugghörna, typ ha en massa kuddar och godis och bara fokusera. Orkar inte sitta vid tråkiga skrivbord.
Men känner också för att baka! Kanske kolakaka...? Får kolla igenom min nya bakbok som mamma köpte i fredags! Den innehåller typ... Allt!

Vi hörs!

Ps: bild från återföreningsfesten i Stockholm.




:)