lördag 1 oktober 2011

lördaaag

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Igår hann jag knappt vara hemma. Efter skolan igår så drog jag till stan en snabbis och käkade glass med en klasskompis, efter det hann jag vara hemma i någon timma för att göra mig i ordning, sedan skulle vi ut och käka med Sparfarna. Det finns två tonåringar i den familjen som är i min ålder. Jag har alltid jättekul med dom och en av syskonen går faktiskt i min nya skola! Vi käkade indiskt, mm, sjukt gott...

Som det ser ut idag så ska jag vara med Oscar, men han kan vara sjukt glömsk, så det är typ 40 % chans att vi ses, kan jag tänka mig... (För övrigt så är han en väldigt go kille!)

Första oktober idag, då! Vissa tycker att det är underbart med hösten. Själv så är jag osäker... När löven ändrar färg och solen skiner, då är det fint ute. Men det regnar ju en hel del och jag gillar ju inte kyla, dessutom... Saknar sommaren på det sättet. Värme. Älskar värme.

Oktober... Då är det ju Halloween?! För er som har sett filmerna Halloween: Ni vet ju att mördaren i filmen bara dyker upp under halloween... Så den 30de, eller när halloween nu äger rum, måste jag sova över hos någon... Kan inte sova ensam. Får panik! Tänk, vad en ynka film kan göra det jobbigt för en människa...

Nej, nu ska jag dra ned och äta macka med räksallad på. DET ÄR SJUKT GOTT...

Slänger in lite bilder på pappas nya bil:
(Vad jag tycker om den? Den ser helt okej ut! Lite gubbig, men lite retro också...)








Pappas nya bil



Vill också slänga in en underbar bild på världens vackraste hund!




:)