lördag 15 oktober 2011

godmorgon, lördag

jag vet att jag uppdaterar segt. Förlåt... Men jag har helt enkelt inte hunnit! Är faktiskt ganska stressad! I helhet... För tillfället vaknade jag ganska nyligen och orkar inte att vara stressad. Men sedan kommer jag att bli det, jag lovar. Så under dagen är det plugg och en massa massa ostbågar som står på schemat. Men ikväll (nu ska jag härma storbloggare) så blir det utgång. Haha, vilket töntigt ord, egentligen...

Igår skulle jag varit med Andrea men stackarn blev sjuk, så gick på bio med tre klasskompisar istället. Fyra små varelser som inte hade något för sig, gick ihop. Typ. Såg Johnny English nya film, haha, sjuk var den... Men min humor är ju inte heller den bästa.



Så, här får ni en bild på Anna, Matilda och Lollo på Huntington Beach. Eller var det St Monica? Vet inte, men LA var det... Sakna...