onsdag 5 oktober 2011

överlev!

Vet ni vad som suger? Jag lagade nudlar, en sort jag aldrig provat förut. Och fy, det smakade plast. Och orkar inte laga något annat. Så har bara ätit lite godis och lite kexchoklad på tjugoen timmar... Inte likt mig, brukar äta en hel del... Ska äta mig tjock sen, lovar.

För övrigt så ska jag plugga idag. Noter. Blir sur bara av att se ordet noter. Fy. Alla tycker att det är jättelätt, men för mig, som inte kunde noter innan, så har jag en hel del att lära mig... Juste, har matteprov på måndag också! Orkar inte... Någon som kan kidnappa mig och ta mig till något gött ställe?!
Nej, men annars är skolan bra. Idag var faktiskt en rätt chill dag. Nu vet ni det. Så nu ska vi inte tänka för mycket på allt jobbigt, så farligt har jag det faktiskt inte... De som har valt naturlinjen har nog en hel del, jämfört med mig... Men men - överlever jag en bomb så överlever jag väl mycket? Haha, snacka om att jag gillar att överdriva...


seees!




Här har vi ett galet gäng. Sanna och Fredrik sitter på George, som såg ut att lida lite... Ni kan också se Jennies ben.



Själv är man lite mer normal och sitter och käkar lite godis, i sin mysiga tröja från CSULB... SAKNAR VERKLIGEN MITT CAMPUS...




:)