onsdag 19 oktober 2011

kan inte sova...

Nej men gud, är ni här? Vad trevligt!
(Ni behöver inte säga att jag är töntig, för jag är redan medveten om det och vi töntar kommer att ta över världen en vacker dag...!)

Jag har filmat i skolan (wow, snacka om att jag överdrev nyligen... Vi filmade i typ en kvart...), köpt en tröja i stan, fikat och firat min älskade morfar i Surte. Nu sitter jag i mitt mörka rum och kan inte sova. Är för pigg. Den känslan är inte go, när man vet att man ska upp om bara några timmar... Men vem sa att livet skulle vara enkelt?

Imorgon är det torsdag, min favoritdag! Vi har nästan bara bra lektioner och man vet att man har en go fredag framför sig. Kom dock på att jag har en läxa tills imorgon som jag inte har gjort... Bra, Lollo. DU HAR EN FILOFAX, DET VET DU, VA? Får plugga på bussen.

Förlåt, men jag har ingen bild att lägga upp just nu... Hoppas ni gillar mig ändå.


sees!



:)